Beşiktaş-Fenerbahçe karşılaşmasının en çok tartışılan olaylarından biri Hollandalı yıldızın ısınma antrenmanı için daha önceden belirlenen alanın dışına çıkıp, taç çizgisinin kenarında ısınmak istemesiydi.
Saha komiseri Nezir Aydın ve dördüncü hakem Özgür Yankaya'nın uyarılarına rağmen Hollandalı futbolcu, ısınma hareketlerine taç çizgisinin yanında devam etti. Bunun üzerine Yankaya, Fenerbahçe Futbol Takımı İdari Menajeri Hasan Çetinkaya'dan yardım istedi. Çetinkaya'nın tüm ısrarlarına rağmen ısınan diğer futbolcuların yanına gitmeyen ve ısınma hareketlerine devam eden Van Persie, siyah-beyazlı taraftarlardan da tepki aldı.
İsmail Köybaşı da o bölgede ısındı
Van Persie'nin taç çizgisi kenarında ısındığını gören Beşiktaşlı İsmail Köybaşı da, taraftarların "İsmail çizgiye" şeklinde bağırmaları üzerine Hollandalı oyuncunun yanına gelip ısınma hareketlerini burada sürdürdü.
'Ya orda sakatlanırsam...'
Hürriyet'in iddiasına göre Hollandalı yıldız, yanına gelen stat görevlisine, 4. hakeme ve Fenerbahçe teknik heyetine olayla ilgili olarak şu açıklamayı yaptı:
"Ben burada çimler varken neden tartan pistteki bir halının üzerinde ısınayım? Ya orada sakatlanırsam..."