Devler Ligi'nde büyük şok

Yeni Şafak
12:499/12/2015, Çarşamba
G: 9/12/2015, Çarşamba
Yeni Şafak
Yeni Şafak Haberlerini Daha Sık Gör: Tıkla ve Google'da Favorilere Ekle!

Manchester United, Şampiyonlar Ligi B Grubundaki son maçında Wolfsburg'a kaybetti ve turnuvaya veda etti. Louis van Gaal yönetiminde bu sezon oynadığı futbolla taraftarını mutlu etmeyi başaramayan Manchester United, Devler Ligi'nde büyük bir hayal kırıklığına uğradı.

Almanya deplasmanında 1-0 öne geçmesine rağmen maçtan 3-2 mağlup ayrılmaktan kurtulamayan İngiliz devi grubundan ancak üçüncü olabildi. Kırmızı-Siyahlılar yoluna Avrupa Ligi'nden devam edecek.



Wolfsburg'a galibiyeti getiren goller Naldo (2) ve Vieirinha'dan gelirken, United'ın sayılarını Martial ve Guilavogui kaydetti.


#Manchester United
#Wolfsburg
#Şampiyonlar Ligi