Golden State 22 yıl sonra...

YENİSAFAK.COM.TR / SPOR
00:0012/04/2014, Cumartesi
G: 12/04/2014, Cumartesi
Yeni Şafak
Yeni Şafak Haberlerini Daha Sık Gör: Tıkla ve Google'da Favorilere Ekle!
Golden State 22 yıl sonra...
Golden State 22 yıl sonra...

Golden State Warriors, Los Angeles Lakers'ı deplasmanda 112-95 yenerek play-off'lara yükselmeyi garantiledi. Sarı-Lacivertliler 1992'den bu yana ilk kez üst üste iki sezon bu başarıya ulaşmanın mutluluğunu yaşadı.

Warriors, 30 sayı, 12 asist ve 10 ribauntla bu sezon dördüncü, kariyerinin ise beşinci 'triple double'ına imza atan Stephen Curry'nin etkili oyunu sayesinde sahadan 112-95 galip ayrıldı ve play-off'lara çıkması kesinleşen 13. takım oldu. Curry, 1963'ten bu yana bir sezonda dört triple-double yapan ilk Warriors gardı oldu. Bunu başaran son Warriors gardı Wilt Chamberlain'di.

Klay Thompson'ın 16 sayı kaydettiği Warriors'ta yedek oyuncular Marreese Speights, 16 sayı, 8 ribaaunt ve David Lee, 10 sayı, 10 ribauntluk katkı sundu.

Bu sezon Lakers'la oynadığı dört maçtan üçünü kazanan Warriors, 1994-1995 sezonundan bu yana ilk kez rakibine karşı sezon serisini kazandı. Sarı-Lacivertliler rakiplerini 11 maç sonra deplasmanda yenmenin de mutluluğunu yaşadı.

Lakers rekor kırdı

Bu sezon 54. yenilgisini alarak kulüp rekoru kıran Lakers'ta Nick Young 25 sayı, Jordan Hill 18 sayı ve 12 ribauntla, Ryan Kelly de 14 sayı ve 11 ribauntla maçı tamamladı. Lakers son olarak 1957-1958 sezonunda 53 yenilgi almıştı ki o zamanlar kulüp Los Angeles'ta değil Minneapolis'teydi.