Hedefimiz şaşmadı

Yeni Şafak
Haber Merkezi
03:0025/04/2016, Pazartesi
G: 24/04/2016, Pazar
Yeni Şafak
Yeni Şafak Haberlerini Daha Sık Gör: Tıkla ve Google'da Favorilere Ekle!

Beşiktaş’ın şampiyonluğa ulaşacağına inancını dile getiren tecrübeli teknik adam, “Akhisar karşısında hata yapmasaydık kazanabilirdik. Çünkü biz iyi bir takımız, iyi oynuyoruz. Kalan maçlarda işimize bakacağız ve hedefimize ulaşacağız” dedi.

Beşiktaş Teknik Direktörü Şenol Güneş, Akhisar Belediye ile berabere kalarak şampiyonluk yolunda önemli bir 2 puan kaybettiklerini belirtirken hedeflerinde bir değişiklik olmadığını söyledi. Akhisar karşısında beklenmeyen hatalarla 2 puan bıraktıklarını kaydeden tecrübeli teknik adam, “Üzgünüz puan için ama oyun olarak da hedef olarak da hiçbir şey şaşmadı. Çünkü biz iyi takımız, iyi oynuyoruz, her maçı kazanacak gücümüz var. Bazen bu tip takılmalar olabilir. Önümüzde Kayserispor maçı var, ona hazırlanacağız ve daha sonra diğer maçları da alarak bizi bekleyen şampiyonluğa ulaşacağız” ifadelerini kullandı. Maç esnasında kulübedeki futbolcuların ekranlara yansıyan görüntülerini değerlendiren Güneş, stresli bir durum içinde olmadıklarını, oyuncuların üzüntüsünün doğal olduğunu ifade ederek, “Bu kadar emeğin çok basit şekilde kaybedilmesinde bazıları duygularını ağlayarak, bazıları hırslı, bazıları sakin durarak ortaya koyar. Hepsi üzgün, kazanabilecekleri bir maçtı. Yıkılmadık, yıkılacak bir takım değiliz. Hak ettiklerini bildikleri için üzgünler” şeklinde yorumladı. Kalan maçlar öncesi takımın durumuyla ilgili bilgi veren Beşiktaş çalıştırıcısı, “Şartlar ne olursa olsun saha, zemin, rakip, hakem, biz onları konuşacak değiliz, işimize bakacağız” dedi. Güneş, tüm oyuncularının kazanma isteğini ortaya koymasını ise “Kaleci konusunda Boyko da Tolga da Günay da hata yapabilir. Biz en iyi şartlarda takımın dengesini bozmadan verim almaya çalıştık. Bütün oyuncular bizim” diye konuştu.



Top sekince elime çarptı

Beşiktaş'ın Akhisar Belediye karşısında yaptırdığı penaltı nedeniyle takım arkadaşlarının tepkisini alan Alexis'in soyunma odasında özür dileyerek kendini savunduğu öğrenildi. İspanyol oyuncu, "Ben hava topuna yükselmek için oraya koştum. Fakat top rakip oyuncudan sekince istediğim kadar yükselmedi ve elime çarptı. Herkesten özür dilerim" dedi.



Gomez ayrılıyor

Beşiktaş'ın sezon başında Fiorentina'dan kiraladığı Mario Gomez hakkında İtalyan La Nazione gazetesi sözleşmesini fesih için İtalyan ekibine başvurduğunu iddia etti. Beşiktaş ile bir yılı opsiyonlu 3 yıllık kiralık sözleşmesi olan Alman golcü istemesi halinde yıl sonunda Fiorentina'ya bedelsiz dönebiliyor, aksi halde satış hakları Beşiktaş'a ait oluyor. Gazetenin haberine göre Beşiktaş'ta kalmak istemeyen Gomez, Fiorentina kulübüyle de bağlarını kopararak sezon sonunda serbest kalmak istiyor ve bu amaçla menajeri Uli Ferber aracılığıyla Floransa ekibine fesih için başvuruda bulundu. Fiorentina ise Alman oyuncudan ettiği zararın bir kısmını olası bir satıştan çıkarmak için Gomez'in fesih önerisine sıcak bakmıyor.




#Beşiktaş
#Şenol Güneş
#Gomez