Her şeye sıfırdan başlayacağız

Kamil Anahar
00:006/10/2011, Perşembe
G: 5/10/2011, Çarşamba
Yeni Şafak
Yeni Şafak Haberlerini Daha Sık Gör: Tıkla ve Google'da Favorilere Ekle!
Her şeye sıfırdan başlayacağız
Her şeye sıfırdan başlayacağız

Şenol Güneş milli aranın ardından zorlu bir maç trafiğine gireceklerini belirterek, "Her şey yeniden başlıyormuş gibi hareket etmeliyiz" dedi.

Trabzonspor Teknik Direktörü Şenol Güneş, milli aradan sonra Şampiyonlar Ligi ve Süper Lig'de her şeyin yeniden başlayacağını söyledi. Güneş, milli maçlar nedeniyle lige verilen arada eksikleri kapatmaya çalışacaklarını dile getirdi. 15 günlük aranın ardından gerek Şampiyonlar Ligi, gerekse Süper Lig'de zorlu bir sürece gireceklerini hatırlatan tecrübeli teknik adam, "Her şey yeniden başlıyormuş gibi hareket etmeliyiz. Şampiyonlar Ligi'ndeki puan durumu ortada. İki maçta gruptan da çıkabiliriz, dibe de inebiliriz. Dikkatli olmalıyız" dedi. Eksiklerini her geçen gün gidermeye devam ettiklerini kaydeden tecrübeli çalıştırıcı, "Bunun için de oyuncularımın yoğun bir gayreti var. Zaman zaman bireysel olarak kötü performanslar çıkabiliyor. Ancak ligde oynadığımız 5 maçta takım olarak çok kötü olduğumuz söylenemez. Şanssız puan kayıpları yaşadık ama bunları telafi etmeye başladık. Önemli olan bundan sonraki süreci daha az kayıpla kapatmak" diye konuştu.


Burak'ın başarısının sırrı takımdaki huzur

Bordo-mavili takımın ligde attığı 7 golün tamamının altına imza atarak tüm Avrupa'nın dikkatini çeken Burak Yılmaz, yakaladığı çıkışın altında takım içerisindeki arkadaşlığın ve huzurun çok önemli olduğunu söyledi. Başarılı futbolcunun yakın çevresine, Trabzon'da sadece futbolu düşündüğünü söylediği ve bu nedenle başarılı olduğuna vurgu yaptığı belirtildi. Burak'ın ayrıca, "Trabzon'da yaşam yok diyenlere anlam veremiyorum. Burada futbol bir yaşam biçimi ve bizim işimizde futbol oynamak. Trabzon'da mutluyum ve bu yıl önemli başarılara imza atacağımıza inanıyorum" diyerek iddiasını ortaya koydu.


Celustka şampiyonluk istiyor

Trabzonspor'a sezon başında gelen Çek futbolcu Ondrej Celustka, Türkiye'nin en büyük kulüplerinden birine gelmenin gururunu yaşadığını belirtti. "Buraya gelmeden önce Trabzonspor'un her yıl şampiyonluğa oynayan bir takım olduğunu biliyordum. Bu yıl da hedefimiz şampiyonluk" diyen Celustka, Şampiyonlar Ligi'nde de üst tura çıkmak istediklerini kaydetti.