Olimpiyat Stadı'nda gergin dakikalar

Aa
00:003/05/2014, Cumartesi
G: 3/05/2014, Cumartesi
Yeni Şafak
Yeni Şafak Haberlerini Daha Sık Gör: Tıkla ve Google'da Favorilere Ekle!
Olimpiyat Stadı'nda gergin dakikalar
Olimpiyat Stadı'nda gergin dakikalar

Beşiktaşlı taraftarlar, kulüp başkanı Fikret Orman ve futbolcuları Kasımpaşa maçı sırasında da zaman zaman protesto ettiler. Gruplar arasında gerginlik yaşanırken bazı taraftarlar stadı erken terk etti.

Fikret Orman için "Fenerbahçe'ye başkan olsana" diye tempo tutan taraftarlar, futbolcular için de "Diskoya diskoya, maçtan sonra diskoya", "Renklere aşığız sizlere değil" diye tezahüratlar yaptı. Bazı taraftarlar ise Doğu Tribünü'ndeki protestocu seyircilere tepki gösterdi.

Taraftarlar ayrıca kadro dışı bırakılan İbrahim Toraman ile eski futbolcuları İbrahim Üzülmez, Ricardo Quaresma, Baki Mercimek, Fabian Ernst, Mattias Delgado, Bobo ve İlhan Mansız lehine de tezahüratlarda bulundu.

Bu arada Doğu Tribünü'nde yer alan protestocu grup, 70. dakikada stadı terk etti.

Bilic'e destek

Fikret Orman, yönetim kurulu ve futbolcuları protesto eden taraftarlar, teknik direktör Slaven Bilic'e ise destek verdi.

Taraftarlar, zaman zaman "Slaven Bilic" diye tempo tutup, Hırvat teknik adama güvenlerini dile getirdi.