
Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, “Şampiyonluk ipini göğüsleyeceğimize çok inanıyorum. Rakiplerin birbirleriyle maçları olması avantaj gibi duruyor. Eminim ki top Beşiktaş’ın lehine dönecek. Söz konusu Beşiktaş olduğunda ne endişelenirim, ne de umutsuzluğa düşerim” dedi.
Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, Süper Lig’de şampiyonluk avantajının kendi lehlerine döneceğine inandığını söyledi. Vodafone Park’ta basın mensuplarının sorularını yanıtlayan Orman, takım olarak çok tecrübeli olduklarını ve deneyimli bir teknik adamın görevini sürdürdüğünü belirterek, “Bu demek değildir ki diğer takımlar ve teknik adamlar tecrübesiz. 2 senenin şampiyonluk stresini yaşayan bir takımız. Şampiyonluk ipini göğüsleyeceğimize inanıyoruz. Daha 7 maç var. Şu anda rakiplerimizin puan kaybetmesini beklemek durumundayız. Rakiplerin birbiriyle maçı olması avantaj gibi duruyor. Eminim ki top Beşiktaş’ın lehine dönecek. Söz konusu Beşiktaş olduğunda ne endişelenirim, ne de umutsuzluğa düşerim” dedi. Göztepe maçını evlerinde oynayacaklarını hatırlatan Orman, “Göztepe çalıştırıcısı Tamer Tuna... Kendisi Vodafone Park’ta şampiyonluk serüveni yaşayan bir hoca. İlk defa bize karşı İstanbul’da sahaya çıkacak” ifadelerini kullandı.
SAHAYA ÇIKAN HERKES OYNAR
Vagner Love’ın, Göztepe maçında forma giyemeyeceğini belirten Orman, oyuncuların performansıyla ilgili olarak genel anlamda yaptığı açıklamada, “Bu teknik bir konu. Beşiktaş camiasının başkanıyım. Teknik konuda yorum yapmak istemem. Aldığım bilgiye göre Vagner Love’ın lifi kopmuş, bu hafta olmayacak gibi duydum. Negredo da çok başarılı. Hollanda-Portekiz maçında Hollanda’nın santrforu Babel’di. Mustafa Pektemek var. Önümüzdeki 7 maçı kazanacak güçteyiz” diye konuştu. Atiba, Oğuzhan ve Tolgay’ın cezalı olduğu hatırlatılan Orman, “Beşiktaş’ın formasını giyen herkes oynar. Orta sahada çok oyuncumuz var” dedi.
TEK GÜNDEMİMİZ ŞAMPİYONLUK
Başkan Orman, kiralık sözleşmesi 31 Mayıs’ta bitecek Talisca için, “Şu anda Beşiktaş’ın gündeminde şampiyonluk var. Transfer konuşmayı doğru bulmuyorum” dedi. 1959 öncesindeki şampiyonlukların da sayılması düşüncelerini gündem değiştirmeye dönük tavırlar olarak değerlendiren Orman, Oğuzhan için ise, “Şampiyonlukta en önemli paylardan birine sahip olacak” diye konuştu.
Demba Ba tartışması
Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, Göztepe forması giyen eski oyuncuları Demba Ba’nın yeni sezonda kadrolarında olmasını istediklerini dile getirerek, “Geçen sezonki sakatlıkları oynamaması için bir nedendi. Şimdi kontratı da bitti. Demba Ba’nın önümüzdeki sezon Beşiktaş’ta oynamasını istiyorum” dedi. Senegalli futbolcuyla henüz konuşmadıklarını belirten Orman, “Rakibimizle oynayacağımız maç öncesinde konuşmak doğru değil. Demba Ba, Beşiktaş’ın evladı, o da böyle hissediyor. Biz de öyle hissediyoruz. Sezon sonu geldiğinde bakarız” değerlendirmesinde bulundu. Göztepe Başkanı Mehmet Sepil ise, Orman’ın bu açıklamasına tepki göstererek, “Bu cümleler Göztepe’yi, Beşiktaş’ı, Tamer Tuna’yı ve Demba Ba’yı zor durumda bırakabilir. İki takımın maçından 48 saat önce karşı takımın santraforunu istemek yanlış. Türk futbolu adına üzüldüm. Sayın Süleyman Seba yaşasaydı ne düşünürdü” dedi.
MANİPÜLATİF AÇIKLAMALAR
Fikret Orman’a bir tepki de F.Bahçe Basın Sözcüsü ve Genel Sekreteri Mahmut Uslu’dan geldi. Uslu, “Beşiktaş Başkanı Sayın Fikret Orman’ın kalan maçlarla ilgili ve rakiplerini kışkırtmaya yönelik yapmış olduğu manipülatif değerlendirmelerini ibretle izlemekteyiz. Bu açıklamalar, koskoca bir camiayı temsil eden bir başkana yakışmamaktadır” dedi. Orman’ın, 1959’dan önceki şampiyonluklarla ilgili açıklamalarını da eleştiren Uslu, “Sayın Orman’ın içinde kendi kulübünün başarılarının da bulunduğu geçmiş şampiyonluklar konusuna yönelik haddini aşan tarih bilmez açıklamaları, iki camiayı birbirine düşürme eyleminden ibarettir” ifadelerini kullandı. Eleştiriler üzerine Beşiktaş Kulübü ise “Başkanımızın Demba Ba sorusuna verdiği yanıt Göztepe Kulübü ve futbolcuyu öven ifadelerdir. Beşiktaş camiası ve kamuoyunun yapılan kötü niyetli yorumlara itibar etmemesini rica ederiz” şeklinde açıklama yayınladı.







