
Galatasaray, Spor Toto 3. Lig ekibi Kastamonuspor 1966'ya konuk olduğu grup 2. maçında sürprize izin vermedi: 1-2. Grupta 2. galibiyetini elde eden sarı-kırmızılılar, sahaya as oyuncularından yoksun çıkarken yedeklerin performansı beğenilmedi.
Maça hızlı başlayan Cim-Bom, 4. dakikada Sinan Gümüş ile penaltı kazandı. 5'te penaltı vuruşu için topun başına geçen Emre Çolak, takımını öne geçirdi: 0-1. 32'de Kastamonu'da Salim'in içeri girerek çıkardığı sert şut üst direkten oyun alanına döndü. 61'de Emre'nin ceza sahasına gönderidği pası Rodriguez havalandırırken, Umut Bulut tamamladı: 0-2. 72'de Osman'ın sağdan açtığı ortada ceza sahası içinde iyi yer tutan Fatih, kafa vuruşuyla farkı bire indirdi: 1-2. 74'te Cenk ile karşı karşıya kalan Salim'in vuruşu auta gitti. 77'de Fatih'in çaprazdan vuruşunu Cenk çeldi. 90+1'de Cabir'in vuruşu ağlara gitti, ancak Cenk'e faul yapıldığı gerekçesiyle gol sayılmadı.
Kupadaki ilk maçta iyi performans gösteren yedek oyuncular, ikinci maçta tel tel döküldü. Jem Karacan ve Jose Rodriguez ayakta bile durmakta zorlanırken, bir çok pas hatası yaptı. Defansın göbeğinde şans bulan Koray ise defansta çok açık verdi.
Göze girenler ise kaleci Cenk Gönen, Umut Bulut ve Sinan Gümüş oldu. Bu üç isim teknik direktör Mustafa Denizli'den geçer not aldı.
Galatasaray Teknik Direktörü Mustafa Denizli, Kastamonuspor maçı sonrası net mesaj gönderdi. Şans verdiği isimlerin oyunundan memnun kalmayan deneyimli teknik adam, "Düşündüğümüzden daha iyi bir Kastamonuspor ile karşılaştık. Düşündüğümden de daha aşağıda bir takımımız vardı. Bu 90 dakikada, takımım ve oyuncularımla ilgili çıkardığım notlarım olacak. Devre arası alacağım kararlarda, bu maçın büyük etkisi olacak" ifadelerini kullandı.
G.Saray'da sakatlar kervanına Semih Kaya da katıldı. Dar bir kadro ile mücadele eden sarı-kırmızılı takımda Hamit, Denayer ve Burak'tan sonra dünkü kupa maçında Semih'in de sakatlanması teknik heyetin moralini bozdu. Zeminin azizliğine uğrayan ve bileği burkulan genç yıldız, 37. dakikada yerini Hakan Balta'ya bıraktı.
Kastamonuspor ile G.Saray, ilk kez karşılaştı; şehir tarihi günlerinden birini yaşadı
Kastamonu, Galatasaray maçı nedeniyle tarihi bir gün geçirdi. Spor Toto 3. Lig ekibi Kastamonuspor 1966, Galatasaray ile tarihinde ilk kez karşılaşırken 50 TL'den satılan biletlerin tamamı tükendi. 4 bin kişilik stadın 2 bin 500 kişilik maraton tribününe çökme tehlikesinden dolayı sadece 300 kadar taraftar alındı. Karşılaşmaya bilet bulamayan taraftarlar, mücadeleyi çevredeki evlerin çatılarında seyretti. Kastamonusporlu bir taraftarın, "Sabri Reyiz; Gözünü seveyim bizi vurma, kale şu yanda" yazılı pankartı dikkat çekti.







